VMware iPhone, AppleTV gibi iCihazları USB den Görmüyor | TAZ - Sorunlar ve Çözümler

VMware iPhone, AppleTV gibi iCihazları USB den Görmüyor

Merhaba,

macOS işletim sistemini VMware üzerinden kullanıp USB bağlantılarında sorun yaşıyor olabilirsiniz?

Neden mi? Çünkü bugün aynı sorun ile ben karşılaştım😃

Not: İşlemlere başlamadan önce sanal macOS'unuz kapalı olmalıdır. 

AppleTV mi VMware ortamında yüklü olan Sanal macOS Sierra'ya tanıtmam gerekiyordu. Bütün işlemleri yaptım, VMware başlattım, macOS çalıştırdım ve bilgisayarıma AppleTV mi usb kablosu ile bağlayıp VMware üzerinden connect dedim.



Fakat herhangi bir tepki yoktu ve Cihaz sanal ortamda hiçbir şekilde bağlı görünmüyordu. Bunun üzerine Sanal macOS ın Cihaz ayarlarında bulunan USB Controller menüsüne girdim.


Açılan ayarlar menüsünde USB compatibility tıklayarak gerekli ayarı 2.0 a çekip tamam diyoruz ve sanal macOS'u çalıştırıyoruz.



Tüm bu işlemleri başarılı bir şekilde doğru yaptıktan sonra, cihazınızı sanal macOS'da iTunes üzerinden bağlı olarak görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

TAZ

Made with by TAZ

© 2017 TAZ, Tüm Hakları Saklıdır.